Administrare Personal

Administrare personalSpecialistii nostri va ofera suportul si asistenta necesara pentru urmatoarele activitati din domeniul serviciilor de administrare personal:

  • Intocmirea contractelor individuale de munca si gestionarea acestora de la data inceperii activitatii pana la incetarea acesteia.
  • Intocmirea actelor aditionale in baza modificarilor intervenite asupra clauzelor din contractele individuale de munca.
  • Intocmirea deciziilor de incetare sau suspendare a contractelor individuale de munca in baza informatiilor furnizate de catre client, cu respectarea cerintelor legale.
  • Intocmirea notelor de lichidare.
  • Intocmirea adeverintelor de vechime pentru perioada lucrata in cadrul companiei.
  • Transmiterea tuturor informatiilor legate de incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca in REVISAL, cu respectarea cerintelor legale.
  • Intocmirea rapoartelor privind concediile de odihna/concediile medicale efectuate.
  • Intocmirea fiselor de post, a Regulamentului Intern, Contractului Colectiv de muncă la nivel de unitate.
  • Intocmirea documentelor necesare in cazul cercetarilor disciplinare ale salariatilor.
  • Clientul este reprezentat un relaţia cu autoritatile (ITM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate, Agentia de Somaj) in cazul unui control initiat de catre acestea.
  • Intocmirea adeverintelor pentru certificarea activitatii salariatilor, adeverinte solicitate de către autoritati sau banci.

SA VORBIM DESPRE ASTA, CONTACTEAZA-NE!

You may also like...