- Alegerea celei mai bune strategii in cazul litigiilor de munca;
- Necorespunderea profesionala a angajaţilor si incompatibilitatea cu politicile si cultura organizatiei;
- Internshipul in cadrul companiei dumneavoastra;
- Incheierea contractelor de prestari civile/conventii civile si a contractelor individuale de munca simultan-beneficii si riscuri;
- Introducerea unor clauze specifice in contractul individual de munca;
- Consultanta resurse umane in gestionarea cazurilor de abateri disciplinare, intocmirea procedurii cercetarii disciplinare si aplicarea ei;
- Alegerea tipului de contract potrivit, in concordanta cu activitatea prestata de colaboratorul/angajatul dumneavoastra;
- Modalitati de normare a muncii si situatii legate de orele suplimentare;
- Toate aspectele fiscale si de recrutare legate de costurile salariale si ale fortei de munca;
- Modalitati de motivare a angajaţilor – facilitati si avantaje acordate angajatilor cu deducere pentru angajator;
- Fluxul documentelor in activitatea de resurse umane: proceduri de lucru pentru certificare ISO, fise de post, Regulament Intern, Contract Colectiv de Munca, precum si corelarea acestora cu legislatia;
- Implementarea politicilor de personal in companie;