Expertiza si echidistanta cerute de elaborarea si implementarea studiilor organizationale se traduc in aportul nostru privind proiectarea instrumentelor potrivite, prelucrarea datelor si prezentarea unui raport complex cu concluzii si recomandari, bazate pe informatii documentate.
Ofera informatii legate de:
Utilitate:
„Brandul de angajator” se rezuma, simplu, la intrebarea si raspunsul ei: „De ce ar lucra candidatul x pentru noi?”, unde x poate fi unul dintre angajatii care poate aduce plus valoare companiei, acel „talent” pe care, nu-i asa, ni-l dorim sa-l atragem intr-un proces de recrutare. „Brandul de angajator” este definit de reputatia companiei, in raport cu forta de munca.
Pentru ca efectele sale tintesc, intarind sau slabind puterile in „front” ale angajatorului, in urmatoarele directii:
… prin raspunsul pe care candidatii, intr-un proces de recrutare, si-l dau la intrebarea: „De ce as lucra sau nu pentru compania x?”. In special candidatii care au ca target cariera, nu doar un loc de munca, vor fi interesati de acest aspect. Nu fara a tine seama de specificul fiecarui post si fiecarei industrii in procesul de recrutare, dar si de alte criterii, vom putea retine ca si indicatori de eficienta ce se coreleaza cu „Brandul de angajator”: numarul aplicantilor la anunturile de angajare, capacitatea de a atrage candidatii activi si latenti, rata de ne/prezentare la interviu si procentul celor care vor accepta/respinge oferta de angajare.
Din structura acestuia fac parte:
Pentru fiecare candidat/angajat in parte, importanta acestora poate fi, desigur, diferita.
Informatiile de mai sus, coroborate, vor oferi o sinteza a punctelor forte si punctelor slabe/de imbunatatit, in vederea consolidarii „Brandului de angajator”.
Desi am fi tentati sa credem acest lucru, un brand puternic de angajator nu este apanajul multinationalelor ori al companiilor cu renume in piata. Un brand puternic pot construi si firmele mici sau medii, uneori acestea putand oferi oportunitati si un mediu de lucru foarte atractive pentru candidati/angajati. Important este ca, prin tot ceea ce compania face, sa reuseasca sa transmita urmatorul mesaj candidatilor in procesul de recrutare/angajatilor sai: „ne tratam cu seriozitate angajatii, iar timpul petrecut de acestia alaturi de noi este timp castigat”.
SC FOX EXPERT ADVICE SRL este inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal cu nr. 36859/2015.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |